reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adriana Nadaždyova

Adriana Nadaždyova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kozmetička,vizážistky, nechty,predaj kozmetiky,poradenstvo,pradaj vlastnoručne vyrobených šperkov,poradenstvo ohľadom zdravej výživy a rôznych ochorení celiakia a pod,Ja sama mam celiakiu 3 roky.Som Lektorka doucim znevýhodnených žiakov ZŠ.,Výživová poradkyňa Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

vegetariansky tatarak hribovy

Adriana Nadaždyova

vegetariansky tatarak hribovy

ak je niekto vegan ,vegetarian ako ja je tu pre Vas uzasny recept na zimne dni.Bud na ranajky,obed ,veceru.Alebo skusa nove chute .Rada vymyslam nove chutne recepty.Kludne mi dajte vediet kto je vegan ,vegetarian rada sa spojim...

  • 15. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 125x
  • 0
zdrava vyziva od A po Z.

Adriana Nadaždyova

zdrava vyziva od A po Z.

Tento clanok je pre vsetkych ktory sa staraju o svoje zdravie ale aj pre ostane skupiny .Robme nieco pre seba varime .

  • 20. sep 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 185x
  • 1
Moja cernicova zmrzlina na leto

Adriana Nadaždyova

Moja cernicova zmrzlina na leto

Mate radi sladke chcete zit zdravo skuste doma vyrabane sladkosti je to najlepsie lebo nebsahuju umele prisady ani vela nezdraveho cukru.

  • 31. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 145x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu