reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adriana Nadaždyova

Adriana Nadaždyova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kozmetička,vizážistky, nechty,predaj kozmetiky,poradenstvo,pradaj vlastnoručne vyrobených šperkov,poradenstvo ohľadom zdravej výživy a rôznych ochorení celiakia a pod,Ja sama mam celiakiu 3 roky.Som Lektorka doucim znevýhodnených žiakov ZŠ.,Výživová poradkyňa Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Raw zmrzlina

Adriana Nadaždyova

Raw zmrzlina

cauko priatelia prislo zase leto ako kazdy rok a ja vymyslam stale nieco nove do mojho zoznamu receptou tentoraz cokoladovo raw zmrzlina .Budete sa mi čudovat minulý rok som urobila super džem použila som bobule bazy čiernej .

  • 6. jún 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Letna srdcovka

Adriana Nadaždyova

Letna srdcovka

pUz tu mame August horuce dni ovocia kopu .Milujem leto horuce slnecne dni .Chcete usetrit urobte si domacu dren plnu zdravia ktora  chuti po lete./p

  • 2. aug 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu