reklama

Raw zmrzlina

cauko priatelia prislo zase leto ako kazdy rok a ja vymyslam stale nieco nove do mojho zoznamu receptou tentoraz cokoladovo raw zmrzlina .Budete sa mi čudovat minulý rok som urobila super džem použila som bobule bazy čiernej .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 jeeee Raw zmrzlina .

 Suroviny:džem bazy čiernej môže byt aj iny domaci džem podľa vôle.

 bezlepkove piškoty podla potreby ,trochu hnedeho cukru alebo melasa 

 3 banany može byt aj viac ,vanilkový cukor,škoricový cukor  

 raw kakao Karob bežne nepoužívam , sojové mlieko rýchla príprava 

 banány roztlačíme vydličkou pridame ostatne suroviny dobre premiešame 

 dáme do mrazničky na 24 hodín .Super zdravá zmrzlina 

 Dobrú chuť 

Adriana Nadaždyova

Adriana Nadaždyova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kozmetička,vizážistky, nechty,predaj kozmetiky,poradenstvo,pradaj vlastnoručne vyrobených šperkov,poradenstvo ohľadom zdravej výživy a rôznych ochorení celiakia a pod,Ja sama mam celiakiu 3 roky.Som Lektorka doucim znevýhodnených žiakov ZŠ.,Výživová poradkyňa Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu